Manteniment Web

Necesites manteniment web?

Dissenyem webs autogestionables, t’ensenyem com utilitzar-la i realitzar modificacions en imatges i textos i en tot el contingut que necessitis modificar. Tot i així si prefereixes que ho fem nosaltres, t’oferim el nostre servei de manteniment web a preus econòmics. Disposem del pla o paquet d’hores ideal per a la teva web.

manteniment web

Amb el nostre servei de Manteniment Web, podràs disposar de certes garanties i tenir el teu web actualitzat en tot moment.

  • Detectar caigudes del teu lloc web
  • Actualitzacions WordPress i botigues en línia Woocommerce
  • Còpies de seguretat freqüents (un cop al mes)
  • Seguretat i blindatge web per evitar pirates, virus o intrusions de qualsevol tipus
  • Renovació de certificats SSL i dominis
  • Suport telefònic per a dubtes o problemes
  • Els formularis de contacte han de funcionar
  • Que la web sigui capaç d’enviar correus electrònics
  • Si és una botiga en línia que no falli el procés de compra ni les passarel·les de pagament
  • Millores de disseny, velocitat de càrrega, experiència d’usuari a mòbils
  • Estar al dia en matèria de protecció de dades i polítiques actualitzades
    Monitorització, informes i vigilància activa
  • Modificacions al hosting i al domini i comptes de correu
  • Assessorament Web 100% i de la mateixa pàgina i derivats
 

“Coses a tenir en compte per a un bon manteniment de la pàgina web”

Un cop explicada la importància de fer un correcte i periòdic manteniment de la teva pàgina web, vegem com mantenir una pàgina web fresca i efectiva gràcies a un pla de manteniment web, aquest pla de manteniment solem fer-ho una vegada al mes.

Actualització de tots els continguts de la web

Una pàgina web amb informació obsoleta o incorrecta dóna una pèssima imatge de l’empresa al potencial client. Hem d’evitar-ho o l’usuari web tancarà la nostra pàgina web per anar-se’n a la web de la competència que sí que té cura aquest detall.

És important que el pla de manteniment web prioritzi la completa revisió i actualització de tots continguts web: notícies, Blog, fitxes de productes, dades de contacte, etc.

Còpies de seguretat de la teva pàgina web

És vital protegir la pàgina web, davant de qualsevol problema amb el servidor així com virus i pirates informàtics.

Però per molts sistemes de seguretat que s’instal·lin sempre hauríem de fer, i és una tasca bàsica en tot pla de manteniment web, còpies de seguretat freqüents de la pàgina web davant qualsevol problema que hi pugui haver o bretxa en la seguretat.

Optimització de velocitat de càrrega de la web

Una cosa que no es fa, pel desconeixement de la seva importància, és provar freqüentment la velocitat de càrrega de la nostra pàgina web (mitjançant eines gratuïtes com Google PageSpeed Insights o GTmetrix) ja que, amb velocitats a Internet cada vegada més grans, els usuaris web es han acostumat i exigeixen pàgines web que es carreguin ràpides; si no és així, l’abandonen al cap de pocs segons.

És per això que, dins de les tasques de manteniment web has d’analitzar detalladament la velocitat de càrrega de la teva pàgina web i realitzar totes les optimitzacions tècniques a la pàgina web per agilitzar-ne la descàrrega i navegació.

Recerca d’enllaços (links)

Sense un pla de manteniment de la pàgina web, els enllaços que aquesta conté poden començar a fallar perquè el fitxer s’ha mogut, modificat o eliminat, amb les males conseqüències que això provoca en el posicionament web en cercadors web com Google.

Per tant un pla de manteniment de pàgines web ha de freqüentment utilitzar algun comprovador d’enllaços, com per exemple Dr Link Check que és gratuït, per revisar tots els enllaços interns i externs de la teva pàgina web.

Revisió de les paraules clau i altres META

Les paraules clau i altres META són les dades crucials perquè els usuaris d’Internet trobin la teva pàgina web abans que a la teva competència, just en el moment en què estan buscant certs productes o serveis relacionats amb l’activitat de la nostra empresa. Per això és tan important la minuciosa elecció d’aquestes dades.

Però la pàgina web, lempresa i els productes canvien contínuament. Un bon pla de manteniment web ha dincloure revisar periòdicament i assegurar que les paraules clau i altres dades META de la web estan actualitzats i reflecteixen la realitat de lempresa en cada moment. En aquest sentit, eines com Google Trends t’ajudarà a conèixer les paraules més buscades a Internet relacionades amb el teu nínxol.

Optimització SEO a cercadors web

Els cercadors web d’Internet, com Google, actualitzen constantment les fórmules que utilitzen per decidir quina posició ha d’ocupar cada pàgina web a les llistes de resultats quan un usuari fa una cerca. Això fa que una cosa tan important com loptimització SEO sigui tan important com complex i laboriós que requereix de profunds coneixements tècnics.

Una bona estratègia de manteniment web ha dincloure un treball continu de millora amb lassessorament continu duna bona agència especialitzada en posicionament SEO.

Anàlisi de les estadístiques de visites

Les estadístiques, mitjançant l’ús de programes gratuïts com Google Analytics, d’una pàgina web revelen moltes dades sobre les visites que rep i del real funcionament de la pàgina web i el seu contingut, clau per a qualsevol estratègia de màrqueting.

Però pel fet que l’anàlisi d’aquestes dades, pel seu volum, requereix força temps, temps que el client no disposa, és recomanable reservar el temps suficient a l’hora de dissenyar el teu pla de manteniment web. De manera aproximada, seria d’1 a 3 hores a la setmana.

Monitorització de talls de la pàgina web

Tot el que s’ha comentat anteriorment s’anirà en orris si la teva pàgina web cau quan un usuari web intenta accedir-hi. Més greu és fins i tot si això passa quan el robot de Google intenta accedir perquè pot penalitzar en el teu posicionament SEO a les llistes de resultats del cercador web.

Per això, en dissenyar el teu pla de manteniment web, has d’utilitzar eines gratuïtes com Uptimerobot, perquè siguis alertat a l’instant si la teva pàgina web cau i gestionar ràpidament, ja sigui revisant l’origen de l’error de la pàgina web o avisant els tècnics del servidor web perquè el revisin i restablir el servei, així com prendre les mesures necessàries perquè no torni a succeir.