Publicitat digital

Agència de publicitat digital

A la nostre agència, utilitzem les eines avançades i versàtils de Google per potenciar la nostra productivitat i oferir els millors resultats als nostres clients.

Google el meu perfil és una eina gratuïta bàsica de publicitat digital, creada per Google per ajudar les empreses a gestionar la seva presència a internet. 

Permet vincular un negoci amb l’entorn, és a dir, a través d’un únic panell permet una gestió més eficient i senzilla perquè puguis afegir informació relativa al teu negoci, com ara una breu ressenya tipus “qui som”, informació de contacte on s’ubica la teva empresa, horari d’obertura i tancament, etc.

Bàsicament, l’objectiu de Google el meu perfil, és oferir més visibilitat al teu negoci i que els teus clients puguin trobar-te més fàcilment, de manera que des d’una sola interfície de gestió, Google el meu perfil, reuneix diverses eines (Google Places, Google Maps).

publicitat digital
publicitat digital

Analítiques i control de visites

Google Analytics és una eina d’analítica web que ens serveix per analitzar les sessions d’un lloc web. Es tracta d’aprendre i millorar tota la informació que ens ofereix Google Analytics a través dels vostres informes.

Gràcies a aquests informes sabrem si el contingut que estem oferint és rellevant per a l’usuari o, per contra, està perdent interès.

D’aquesta manera podrem crear i millorar la nostra estratègia de màrqueting amb noves accions, per retenir, fidelitzar i obtenir conversions.

És una eina gratuïta. Està “limitada” al registre de fins a 10 milions de hits per mes i compte. Cada hit és una dada enviada a Google Analytics, per exemple, una pàgina vista o un esdeveniment, per la qual cosa aquest límit sembla suficient per a la gran majoria de portals web.

ADS o publicitat digital de pagament

A través d’aquest servei, els anuncis es mostren en forma d’enllaços patrocinats quan algú realitza una cerca, ja sigui mitjançant ordinadors o smartphones.

Els anuncis es mostren principalment als resultats de cerca, relacionats amb les paraules clau que s’utilitzen en aquesta cerca.

És una proposta increïble. Després de tot, res no és més pertinent que mostrar un anunci rellevant que “ofereix” el que les persones busquen, en el moment exacte en què busquen un producte o servei.

Però això no ho és tot. També hi ha altres formats d’anuncis disponibles a Google Ads, a més de la xarxa de cerca. 

publicitat digital

Search Console i monitorització

Google Search Console és una plataforma de la gegant de les cerques feta per ajudar a qui gerència llocs web a acompanyar la visibilitat de les seves pàgines al cercador.

En altres paraules, és l’eina per ajudar-te a garantir que el teu lloc sigui trobat i indexat correctament i aparegui a les cerques dels teus possibles clients.

Antigament, Search Console era anomenat Webmaster Tools. El canvi va passar per fer la impressió que l’eina té un abast més gran per als usuaris i no només per als tècnics professionals.

Per resumir, Search Console té eines i informes que us ajuden a trobar problemes al vostre lloc web i resoldre’ls ràpidament perquè les persones adequades el trobin.

Google Speed Insights

Google PageSpeed Insights és una eina gratuïta que ajuda a trobar i solucionar problemes que alenteixen les aplicacions web.

Una eina de codi obert anomenada Lighthouse recopila i analitza dades de laboratori que es combinen amb informació del món real del conjunt de dades de l’informe d’experiència de l’usuari de Chrome; el resultat és una puntuació que resumeix el rendiment i una sèrie de recomanacions.

La visualització avançada de dades, el filtratge, l’etiquetatge i la tecnologia d’instantànies a Google PageSpeed Insights proporcionen una solució integral per augmentar la classificació del motor de cerca del lloc web.

publicitat digital